"sjukt" rolig lördag

för det första så var det här en av dom mest hemskaste nätterna i mitt liv eftersom att jag somnade rätt tidigt och vaknade, somnade vaknade, somnade och sedan vaknade jag vid 4 och kunde inte somna om igen eftersom att jag hade så himla ont i halsen. klockan 9 fick jag iallafall en ny tid på sjukan och jag hade tydligen halsfluss och en början till halsböld. fan vad förbannad jag blir på amatörer som kallar sig själv för läkare (igår var jag också där men då sa läkaren att det inte går att göra något åt det och att det bara är ett virus som snart skulle gå över)

efter det for jag och Mattias hem, käkade frukost och därefter så vilade vi en timme eller två och snacka om att det var skönt så nu lär jag kunna vara vaken hela natten fast och irritera Mattias när han sover hihi.. ;)

jag har även käkat vitlöksås idag och Mattias tycker att jag stinker jätte mycket och han ogillar det skarpt men jag tycker att det är gott så jag är inte så brydd över vad han tycker just nu :D



ååh jag hade velat se Titanic där Leonardo är med. han är ju bara så urläcker i den filmen ;)


mums!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0