serious business

min statistik till bloggen går som en berg-och dalbana men jag förstår varför med tanke på att jag inte har bloggat på 3 fucking dagar, shhhieet! måste börja med mina serious business och sluta lämna bloggandet, liksom bara sådär.

något som också går som en berg-och dalbana är musiken jag lyssnar på. just nu är jag lite mer efter hip hop musik, och speciellt lil wayne.



det är rätt skönt att allt kan förändras. humöret styr det mesta men egentligen är det sämsta (som jag själv tycker) jag brukar göra är det när jag är ledsen så brukar jag lyssna på musik som är mer sorgsen och likaså när det gäller när jag är arg, då förekommer musik med en massa skrik. ibland söker jag även betydelser i texten som kan likna mina egna "problem". ja usch vad människan kan vara dum. det är mycket bättre att vara lycklig så nästa gång jag sitter och bölar hemma, vilket händer inte så ofta något mer, men ibland är det otroligt skönt att få gråta ut också. men jaa, istället så ska jag börja lyssna på musik som gör mig glad, påminner mig om ett minne som är roligt eller någon "pepplåt". haha ojsan. här kom det mycket på en gång när jag snackar på. men ibland kan jag inte stoppa mig själv och då babblar jag på eller i den här situationen så skriver jag ju :)

en annan sak som jag och Mattias har kommit överens om är att frånochmed måndagen (den här veckan) så startade vi med att endast äta GI mat, och jag kan tala om att det är lite smått jobbigt när jag är sugen på hur mycket som helst men får knappt äta något av det jag brukade äta.
den största besvikelsen var i måndags då jag tog min mat på lunchen och därefter skulle ta ett glas mjölk. när jag väl har tagit mjölk så stannar jag upp och liksom "jajuste! jag får inte dricka mjölk.." haha. livet är aningen tungt ibland. men det ger åtminstone en superbra effekt har jag hört och så ska vi bara hålla på med det fram till Kirunaresan som kommer vid jul. det kommer bli en lätt match!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0