min älskade Ailu

jag har sett att det är allt fler i min vänkrets som vill ha en kattunge som sällskap och jag kan hålla med om att dom söta små djuren verkligen är ett toppen sällskap. helst för mig som bor själv (när Mattias inte är här) så har jag alltid någon som saknar mig och kommer och lägger sig i famnen och även sover med min om nätterna. Ailu är verkligen min favvo av alla djur jag har haft!

men jag är ju liiite bättre när jag redan har haft min lilla älskling sedan 2 oktober. ligger steget före liksom ;) jag skojar bara. tur att fler gillar idéen med en katt



min älskade Ailu

och nu ligger han i mitt knä och sover medan jag väntar på maten som Mattias fixar och efter det så ska vi (äntligen) åka till waynes! :)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0