dagarna rullar på

yoyo bloglovers!

Mattias i morse: har du jeans på dig!?
Jag: ja men dom är stora så ingen kommer kunna kolla in min rumpa (hih) ;)
undra varför det är en sån bigdeal med att jag har byxor på mig, visst att jag alltid bär leggings annars men vafan? haha

i morse fick jag vakna av stress och inte ens en gnutta trötthet och ändå var jag vaken någorlunda länge igår. varför jag vaknade upp i stress var för att jag hade prov denna morgon men jag hade knappt pluggat, ovanligt? nej! måste verkligen börja skärpa mig så att jag kommer någonvart med mitt "skolliv". nästa gång, I promise!

idag fick jag även reda på vart och när jag ska hålla hus lördagen den 19e november, alltså två veckor dit. som tur är så har jag och Mattias "bara" 5 månader den dagen och inte 6 för då hade jag haft lite mer ångest.
iallafall så ska jag vara på sporthallen här i Sundsvall klockan halv 3 och vara där till typ 8 då jag och flera andra ska vara med och sjunga med fler klasser och några stycken fårn Afrika, samt en kändis. kommer bli svin stort det här och jag längtar som en galning! :D

om inte annat så tycker jag att månaderna springer förbi och snart är det väl dags för december och advent och hela paket. måste även börja köpa julklappar men jag är en fattig student så vi ser ju hur det här kommer att gå. eller nära släkt blir nog bra? tror jag kör på det, framförallt syskonen.
tur att både jag och Mattias har kommit överens om att inet köpa några julklappar utan istället ska vi gör något tillsammans, bio, mat och ja vad vi nu kan komma på. ååh vad jag fick en enorm känsla av längtan efter just det! :)

idag lovar jag er att jag banne mig ska blogga!
juste! gjorde ju det igår ifrån mobilen en snabbias, skickade in ett mms med vad jag och typ alla i skolan skulle få se. fyfan vad dom var bra! det är otroligt och det var sjukt skoj att se en sån energi på scenen!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0