snart är det dags att släppa taget

helt ärligt så älskar jag min sony ericsson w995i så förra året (i slutet av sommarlovet) då jag i vanliga fall brukar köpa en ny mobil så ångrade jag mig och valde att ha kvar min favorit! men nu har jag stora planer och säkert mycket pengar till just den tiden eller kanske ännu senare på året. jag tänker inte skvallra riktigt än om vad jag ska skaffa mig men den är definitivt inte mig! och det är det som är det bästa! förändrigar :)

efter sommarens inkomst så kommer jag att bli fattig eftersom att jag ska köpa mig en systemkamera, ny dator(?) och så såklart en ny phone. allt detta ser jag framemot! + att det blir en utomlandsresa för första gången i mitt liv detta år! :D me love 2011!
och jag har börjat säga adjö till mina komplexer också! jag ska se snyggare ut sommaren 2011, det är bara så! ;)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: sofia.

vars ska du åka och med vem ?:)

2011-05-27 @ 00:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0