inga flashbacks

nu tänker jag inte återberätta någonting om min resa till Kiruna och jag vet att det var en dålig uppdatering men det är precis som vanligt när jag åker någonstans. men när jag får råd så ska jag ta och skaffa mig en minidator med bärbart internet så att jag kan ta med mig den överallt i min handväska, då är det högklass på bloggning ifrån mig! ;)

just varför jag inte tänker berätta någonting om min resa är för att de inläggen blir så himla långa och jag vet inte ens om dom uppskattas(?) så därför skippar jag det och drar en slut kommentar på att det var så himla roligt och att jag har en aning ångest att jag inte kunde stanna längre. men sånt är livet! och det är bara några få dagar kvar till skolavslutningen och jag har (som vanligt) en helvetes bra idé! :)

bilder och sånt kan jag nog ta och slänga in senare, dock så finns det inte jätte många bilder. jag antar att mitt liv är fullt med galenskaper men dom är anonyma, så too bad! ;)


om inte annat så har jag fått lite "utskällning" när jag har varit lite för länge ifrån en dator och inte kunnat slänga in något som någon har kunnat läsa, jag ber om ursäkt men jag tillbringar nog mitt liv hellre med mina underbara vänner när jag kan! :)

men jag har för den delen tagit hål i tungan nu

här vare paartyy! och jag hade kul.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0