post-it on the wall



varför tar det så länge innan all snöbara försvinner så att jag kan börja införskaffa mig allt som jag vill ha, allt jag ser framemot. jag vill ha värme och även umgås med ett par underbara vänner som jag kan leva livet med för minst en dag! :D

dock så vet jag ett stort minus med det där med att gå lättklätt i Kiruna, jag kan ju lika gärna ta med mig min vinterjacka ifall jag går ifrån en varm sommardag här i Sundsvall till en i Kiruna. äh, man är väl viking som vissa brukar säga ;)

men hojja vad jag ser framemot saker och ting, kan jag inte bara leva i nuet och ta varenda dag som dom kommer? men tänk så tråkig min lilla "bubbla" med idéer skulle bli långtråkig då, nä jag tror att jag fortsätter såhär. det kan ju inte mer än att allt ska gå snett och det är ju inget jag siktar på!
SANDRA CAN DO IT!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0