skönt i hemstaden

hemma i lägenheten och det är rätt skönt ändå att ha sitt lilla egna "krypin" dock som jag har sagt förut så hade det fått vara större :)

snart är det dags att börja bege sig mot tågstation för att åka till Ljungaverk. får se om huset är i kaos eller ifall Josefin har skött sig, små barn som är ensama är inte så mycket att lita på ;)
     dock vill jag inte börja jobba igen som jag måste göra nu på måndag, mitt jobb suger och jag har tydligen samlat på mig några nya vänförfrågningar på facebook bara för att det är många i min ålder som spelar och kommer förbi kiosken och tydligen tycker jag ser aningen bra ut så de bara måste skicka en, haha.

förresten! en till sak som är rätt härligt att vara tillbaka i Sundsvall måste ju ändå vara klimatet, värmen alltså! det är sjukt fint väder och jag har redan blivit mycket brunare så där är min gyllenbruna färg på kroppen räddad! :D
     en annan sak är att jag faktiskt längtar på något sjukt sätt tills skolan börjar igen, inte att gå på lektionerna men att få träffa alla igen! det var sjukt längesen. eller jo, musiken vill jag ju såklart fortsätta med! :)

men nu måste jag ta och fixa mig och packa det som ska med för tåget går ju bara om en timme typ.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0