jag har ingen större lust just nu!

egentligen vill jag bara lägga mig ner på min säng som är så himelsk skön(!) och bara slå in ett telefonnummer för att sedan kunna ringa någon och snacka om precis allt i några minuter, fast i timmar! någon jag kan prata med och slippa bry mig om vad jag pratar om med honom/henne. och inga pinsamma tystnader fast än det är en helt ny person för mig :)

jag har flyttat hit och nog tycker jag att det är dags att träffa nya människor än de som är innanför skolans väggar, jag måste utforska folket hära, haha.
borde nog dra på den där festen som är på lördag, hihi ;)


~~~~~

jag har däremot ingen lust att plugga längre så nu lägger jag både matteboken och läsboken. jag vill inte heller sova, jag vill vara vaken och som sagt prata med någon fast ingen vidare idé dock ;s jag vill inte ha vinter men kanske inte sommar heller, jag kanske missar något!?
jag som är en party människa längtar inte just nu efter festivaler. jag vill hellre ha något annat som jag tycker saknas!
<3!



men nu ska jag nog ta och kolla något avsnitt av scrubs så godnatt!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0