jag älskar att fota

kanske dags att köpa en systemkamera nu när jag har fått upp intresset för det? hmm, ja jag ser ju när jag får lust att kolla efter en bra som jag skulle vilja ha! :) måste ju ha en före jul, då vi ska åka utomlands! :D längtar! fast första sommar!!

jag är som jag är och igår körde jag lite ego-pic's bara för att jag ville kunna fixa min blogg och poff, den blev som ny ;) jag hade ett svårt val när jag skulle välja bild till en ny header för att den andra var med "happy" så att säga, fast den kan ju passa in här! 

 
när jag ser denna bild så får jag värsta känslan om att mitt liv är helt underbart! jag verkligen älskar det!
fast den påminner mig även om alla de mest lyckade fester med mina älskade vänner som gör kvällarna till dom bästa! <3

älskar att blogga! få uttrycka mig i ord, bilder, musik och ibland lite videos men jag gillar det bara för att allt är enligt...

MIG ;)

du är vild och vild och vild och vild och vild och vacker
den enda jag vill ha, för mig är du helt oslagbar
du är vild och vild och vild och vild och vild och vacker
galen och labil men ändå så förbannat bra

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0