I want you and your beautiful soul

snacka om att jag har extrema svängar i idag, nyss var jag svin deppig men nu är jag jätte glad igen och det är jätte skumt! dock har jag en del saker att tänka på så det kan nog vara en stor förklaring till saken :)

jag tror nämligen jag har råkat snubbla över ett missförstånd idag och det var nog därför jag blev lack men efter lite mat och tänkande så mår jag toppen igen :D  visst såna här situationer lär jag snubbla över flera gånger men jag tror det blir nya för varje gång detta kommer att ske. på ett sätt är det ju bra och det är för att jag ska få börja tänka i nya banor som jag inte har upptäckt ännu. dom kryper närmare varje dag ;)


en lite lustig sak är nog att min hjärnkapacitet börjar ta slut eftersom att jag funderar och tänker varje dag på en viss person och nu har jag en stor fråga framför mig och det jag ogillar med det hela är att denna mening slutar med ett frågetecken. men som varje människa skulle ha gjort så ska även jag klara detta! :)


jag älskar att skratta. min livsstil är verkligen annorlunda jämfört med förut men jag skrattar än. jag ser även varje dag som en ny dag med nya utmaningar som jag vill sätta ödet på prövning.
jag kommer att fortsätta vara mig själv fast alla förändras så alla lär se mig på olika sätt. helst mina egna favoriter i Kiruna.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0