tv:n nästa

nu har jag pluggat både till redovisningen och till förarbeviset så nu tycker jag att det är dags för mig att testa en av mina nya te smaker eftersom att jag ska börja dricka grönt te istället för svart. det är ju så mycket bättre :) och snäll som min mamma är så har hon köpte enormt mycket frukt åt mig och jag som älskar frukt!

och vet ni? nu har jag kollat upp vädret varje dag sen jag kom på min underbara idé om att jag vill få bort vintern och kunna börjar träna. och nu är det dags för varmare dagar så jag hoppas att det fortsätter :D men som min nya rutin så ska jag checka den där hemsidan varje dag tills det blir minst 23 plus grader!

LOVE!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0