super stolt!

shit vad jag är slut i kroppen efter att ha dansat i över 3 timmar och sprungit upp och ner till tvättstugan som är längst ner i källaren medan jag bor högst upp. äh, träning är bara bra! :D



men nu blir det duschen och sedan ska jag plocka ihop lite saker och sedan ska jag bara lägga mig på soffan för att ta det lugnt och checka tv och juste! matteprov på fredag så det är väl dags att börja plugga kanske? haha jo!

blev sugen på glass oh shit! äh jag ska från och med nu vara utan dom där glassarna (iallafall tills sommaren är här ;) ) glass och Sandra, hmm? jadu det är mera som en drog fast de var mera de gamla tiderna då jag bodde i Kiruna och nu ska jag bli biff! ;)

fick även reda på att jag får en sovkompis i natt eller min fina soffa slipper sova ensam en natt till, fast jag får ju åtminstone en filmkompis och så kanske att jag kommer få vakna upp i världens ryck som det brukar bli x)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0