social med besök

det är väl något jag måste börja bli fastän det är mina mindre syskons farsa som är här. men dator lockar alldeles för mycket och sedan så har jag och Filip en så trevlig konversation via sms. haha lika roligt att snacka om killar, förlåt nu fick jag dig att verka som min "gay-friend" men sorry guys Filip är inte sån! ;)

fast ett litet tag till skadar ju ändå inte, måste ju ändå ner till tvättstugan sen för att hämta upp mina rena kläder som hänger på tork. oj vad jag fick vara duktig idag då! :D 10 plus till Sandra, den du Mattias Flygare!

jag har även hittat en ursnygg sminkning som jag kanske tänkte teste imorn ifall jag pallar det? och kanske en snygg frilla på det, Y.E.S! fast det beror ju på om orken finns och då lovar jag er att ni ska få se dagens outfit för första gången på just denna blogg! :)


-rOCKSTAR YEAH!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0