löften i heta sommardagar

till sommaren kommer en hel del att hända och jag är peppad som vanligt! :D så här kommer jag komma med 4 löften som bara är ett måste i sommar!
 
1.sommarjobb lovat mig själv
den första perioden så kommer jag att befinna mig i Kiruna kommun för att sommarjobba och inte för kommunen nej! utan åt LKAB :) sedan ser jag ju om det blir mer.


2.Kirunafestivalen för mig själv och alla andra vänner som jag lovat
det är ett måste(!) och det är så passande eftersom att jag har sommarjobb i Kiruna första perioden och det är även då festivalen äger rum


3.tAKiDA för min lillasyster
jag har lovat min lillasyster Sara som nu är 7 år gammal och är precis som mig, ett stort fan av takida. och förra året fick hon inte följa med och hon blev inte direkt så himla glad över det så i år ska jag ta med henne!


4.kalas maker för mina mindre syskon
jag har 2 små syskon som fyller år i augusti och precis som alla andra år så brukar det vara jag som ska komma på något och det har alltid varit likandant i flera år men inte i år för nu har nämligen jag en drös av idéer!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0