crusing och bio?

idag är der crusing i Gävle och jag och Mattias funderar stort på att fara dit men än så länge är vi lite skeptisk på just den idéen men vi får se, det brukar vara sjukt skoj att se superfina raggarbilar! jag är ändå rätt grymt sugen på att fara dit men i'll see :)  + att det är sista hela dagen min favorit är här för han måste börja jobba igen ända ut i september och sen i början av oktober kommer han tillbaka! ♥

men ikväll ska vi iallafall på bio, det har inte blivt av på hela veckan fastän vi har planerat det i några dagar nu men idag ska det bli av iallafall. klockan 20.30 ska vi befinna oss på sf!





jag saknar dig är som sagt en av dom bästa filmerna jag har sett på länge! och låtarna är väldigt bra och det är ännu bättre att dom flesta är från min hemkommun, lite smått coolt! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0