In my head!

Diggar musiken som är på högljudnivå i min lilla lägenhet ;)

IMORN KOMMER MARTIN!
Haha, får det inte ur tankarna, han ska verkligen komma för att hälsa på mig! Trodde aldrig att någon skulle komma och hälsa på mig när jag fick höra det av första personen men ändrat blev det nästan på en gång, snacka om nice :D

Älskarälskarälskar komplimanger!


Idag gick jag och Thimmy vilse och sedan fick hans farsa komma och hämta oss, haha snacka om illa det kan vara ibland :) Men det var roligt iallafall :)

Blev ett lite stopp i skrivandet för att Martin ringde nyss och berättade att han var i Luleå och var påväg till sin bror :)

Och nu ska jag hoppa in i duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0