Gävle i helg!

Yeees!
Idag ska jag kolla efter biljetter och så för imorn sticker jag till Gävle för att få umgås med min Rebecka! ;) Saknar henne så enormt mycket. Det kommer säkert bli roligt för vi brukar ha roligt för det mesta + att jag får se en annan del av Sverige och det är ju inte så dumt :) Kan bara se en massa positivt med det hela :)


Inte så länge kvar nu!

Sedan får jag se om det blir någon Kiruna resa för min del, måste kanske spara lite pengar så att jag kan ösa på till jullovet! :D Nä men sitter här och funderar lite smått + att jag och Rebecka ska checka biljetter nu till helgen så jag ser ju hur mycket det kostar och så ser jag ju hur mycket jag har och hur mycket jag har tänkt leva för när jag är hemma. :)  Hon kollade upp att allt skulle gå på lite över 800kr med flyg tur och retur till stockholm så jag måste kolla hur mycket det blir att resa till huvudstaden också. På min blogg är jag känd som en person med världens idéer! :D Det märkte ni nog i somras och ni som har börjat läsa min blogg nyligen lär nog märka det :) Så jag kirrar nog det mesta, jag älskar mina idéer! + Att jag vill träffa mina polare rätt så snart, det hade varit roligt. :) Jag hann aldrig träffa alla förra gången jag var i stan, jag tar Filip Nordmark som ett exempel. Han var utomlands och hade det säkert hur bra som helst medan jag var i stan, lite synd att jag inte hann träffa honom men jag vet om att jag hinner göra det :)

Har så mycket planer för "framtiden" så att det inte är sant ;) nä men det låter väl såhär när jag har haft så lång tid att tänka eftersom att jag är sjuk och är ensam hemma men det är rätt skönt ändå :)

Hatar när jag lånar någon annans dator för då har jag inga nya bilder att visa er som ni ser med den här ovanför, men vi är så snygga ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0