carzy on the outside

Sitter hemma hos mamma nu efter en powernap och den behövdes verkligen kan jag säga och varför, det kommer ni att få reda på i detta inlägg :)

Det var såhär att jag skulle gå till tåget igår men när jag väl kom fram dit så såg jag att tåget skulle ersättas av buss och det pallade jag inte med men jag stod ändå kvar och tänkte ifall jag skulle åka med eller inte. Iallafall så kom Folke dit för att han ville ha en kram. Han fick en och så satte vi oss ner som dom små lodisar vi är på backen, snackade lite allmänt och så bestämde jag mig för att hänga med honom istället för att åka buss hem med några alkisar som snackade engelska, vilken lycka :)

Vi gick hem till mig bara för att han ville se hur jag bodde. Haha tog den långa vägen hem och snacka om att Folke gnällde för att det var för långt att gå, det var roligt däremot! :D Vi satt hemma hos mig ett tag, någon timme faktiskt och sedan följde jag med honom en bit på vägen och när vi kom typ halvvägs så övertalade han mig att jag skulle hänga med till någon Jonas så vi var tvungen att vända om för att gå hem till mig igen för jag var tvungen att ta min tablett. Sedan tog jag med alla mina grejer när vi gick mot stan. Vi drog till Folke och påvägen dit fick jag höra att vi inte skulle till Jonas så vi drog hem till honom och klockan var kring 2 på natten.

Vi kom hem till honom och snacka om att han har det stort! Jag vill också ha! Men jag får nöja mig med det jag har och det räcker långt kan jag säga :) Jag satt på hans säng och kollade när han for omkring för att plocka grejer lite här och där och jag fattar inte hur han orkade för att det vart rätt tröttsamt att gå till honom ifrån mig fast vi båda blev pigg efter vägen. Efter att han hade plockat klart så laddade vi ner en film som var små skum men ändå rolig :) Haha tycket synd om Folke för han missade precis ALLT roligt i filmen :D

Efter den filmen blev det en till film fast jag fattar inte helt vad den handlar om förutom att det var kortspel fast jag somnade innan filmen var slut, nog för att vi slog av den men ändå. Klockan var typ 6 då :) Fast under tiden filmerna var igång så höll jag och Filip på och smsa till varandra, älskar honom för att han kan lita på mig, puss på dig bästavännen! Så vi skrev ett bra tag om en tråkig sak och jag tror att jag kunde få han att må bättre, det verkade som det iallafall :)

Vaknade på grund av att jag blev väckt där vid 8 men somnade om till 10 som tur var och sedan drog vi ut mot stan för att verka ännu mer lodis-aktiga så satte vi oss på dom enorma bänkarna och retade varandra och jag har fått reda på värsta grymma sakerna att reta Folke med, mohaha! :D

Vi gick hem till mig för att jag skulle hämta pitabröd eftersom att jag skulle hem till mamma för att käka kebab och efter att vi var hemma hos mig så drog vi ner till tågstationen, där satt vi och väntade tills mitt tåg kom så då sa vi hejdå till varandra, sött! :') haha skämt å sido.

På stationen stod mamma med Zita, dom kom nämligen och mötte mig ifrån stationen, så snällt av dom! :) Vi gick hem, jag lagade mat och sedan gick jag och la mig på soffan och nu sitter jag och bloggar men nu ska jag hitta på annat så puss!


älskade bror som är så söt och säger att jag är bäst. Jag älskar honom verkligen!

Kommentarer
Postat av: Volker

Jätte mysig helg med dig Sandra (a)

2010-09-26 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0