undra varför?

Undra varför dom flesta gillar Kissie när hon skriver en massa skit som stämmer in på en hel del människor.
Ex. En person som låren går ihop på är fet. På hur många personer går inte låren ihop liksom? Det är en hel del och folk som läser det tar säkert illa upp.

Alla har säkert sett hennes bilder, hur "smal" hon verkligen är men varför äter hon då bantingsmat? Är man smal ifrån början så borde man knappast käka sån mat. Äter man rätt och får sin dagliga motion så slipper man käka sån skit mat, iallafall om man är pinnsmal som Kissie påstår att hon är.

Visst jag vet inte mycket om henne men det jag vet om är att hon förnedrar ett x antal människor och att det är få som verkar bry sig om det.

En sak som är rätt roligt är att det finns flera facebook grupper som går emot Kissie, finns tillochmed ett evenemang eller ja, säkert flera men just detta är om att dom som deltar ska inte besöka hennes blogg på hela dagen. Jag behöver inte ens gå med i såna grupper, ens såna saker för jag läser aldrig henne blogg men jag bryr mig om att folk inte verkar fatta att det hon gör är fel, men det värsta är väl att folket verkar gilla det för annars hade hon inte varit på topp.

Ta Kenza till exempel, skriver hon skit om andra människor? Inte vad jag vet. Det är väl mer "Kissie-style" att förnedra andra människor.

Hade inte Kissie varit på topp så hade hon inte kunna tryck ner människor som hon gör idag. Hon vet om att hon är på topp men egentligen så borde hon inte vara där något mer. Kom igen nu folket, vem gillar att bli förnedrar? Juste ingen, men ändå fortsätter ni. Vi alal borde sluta läsa hennes blogg helt totalt så att hon inte har den där makten längre.

DISS ÅT KISSIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0