rubrik

Folke, du vet redan om att jag hatar dig och du vet varför också ;)
Josefin, jadu, den dagen kommer snart! ;)

Ja och vad händer mer idag än att jag ska ligga och glassa på soffan, nä men det finns inte så mycket mer att göra när jag är sjuk.. Förhoppningsvis finns det bra filmer och det :)

Snacka om att jag missar saker idag..
Som "saftkalaset" hemma hos kicki, haha ja det var väl det. Hela klassen ska ju typ vara med, fast inte jag! För jag måste sitta hemma bara för att jag är sjuk, och blabla.

Om inte annat så kommer mamma hem idag, eller rättare sagt i natt där vid 2, så hon har börjat åka typ nu, i think.

Men vet ni en annan ur bra sak? :D
Destiny lever fortfarande och det har gått över en vecka och hon mår toppen, jag är såååå glad! :D


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Volker

Buhu :'8 Hata mig inte D: Krama mig ist 8D?

2010-10-09 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0