hyfsat bra iallafall

Halloween var inte så mycket att hurra över.. Men jag hade roligt fast det blev en aning för mycket men vafan, jag sa att jag skulle krypa hem och jag kunde ju inte stå igår x) (y)

Hoppas Simon Palovaara och dom andra tycker dåligt om mig för det igår, det hade sugit! Måste till Simon idag för att hämta min hatt som jag glömde där, hoppas den är där.

Jag tror att jag och Simon satt och snackade om några saker igår så;
fast jag inte känner dig sådär otroligt bra så har vi båda hjälpt varandra med små saker. Tack du är en riktig vän som jag kan lita på!

Jag älskar såna personer som bevisar att dom struntar att det går utför totalt och tar hand om och finns där när man behöver dom. Tack alla mina fina vänner som har funnits till i alla lägen, jag älskar er!

Nu har jag typ vaknat precis och jag mår rätt så bra och det är bra det :) Snart ska jag dra mot stan men jag måste vänta på att Martin Forss kommer och hämtar mig. Dels så ska jag även tacka dig att du kom och hämtade mig och tog hand om mig, precis som Rebecka Johansson.

Är på farsans dator så det blir inga bilder, trist!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0