HON LEVER!

ÅH VAD JAG ÄL LYCKLIG! :D Min lilla Destiny lever fortfarande.
Såhär ligger det hela till. Vi tror att Destiny har något i kroppen, typ som cancer, hon får inge näring i kroppen eller något sånt och det kan vara farligt för våra hundar och vi vill inte utsätta dom för något så isåfall åker Destiny, suck! Men vi ska kolla om en sak funkar i en vecka och jag hoppas verkligen att det funkar så att jag får ha min lilla Destiny kvar!



Har precis varit och bada henne och nu sitter hon innanför min tröja för hela hon skakar och jag vill inte att hon ska frysa min lilla älskling.

Nu vet ni att jag kan fortsätta leva i harmoni med min lilla kisse ;) haha nä men jag är sååååå lycklig!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad säger veterinären?

Det är inte så enkelt som att katten behöver avmaskas?

2010-10-03 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0