AHA!

Svar på tal,
Haha Tobbe, förstod att du skulle kolla in på denna sida igen ;) ganska lustigt ändå.

Men som sagt,
EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON!

Jag vill bara hem och lägga mig eller ännu bättre, jag vill till Kiruna för att träffa EN okej, två personer men en speciell. Hela kvällen igår (sen jag kom hem) satt jag och tänkte på en person som jag inte kan få ur min hjärna + en till sak som kan vara mindre bra och det är bara jag och en annan person som vet om vad den här saken handlar om och har jag tur så slipper resten av gänget här få reda på det.

Idag blir det skolan, kanske hem en sväng om jag hinner, måste till tåget för att åka hem till mamma och jag hoppas att hon ska in till Sundsvall imorn så att jag kan sova där utan att kliva upp där vid 6 på morgonen, fast det kommer jag inte att göra iallafall för jag tar isåfall tåget hem därvid 11 på kvällen. Pallar verkligen inte kliva upp 6 igen x) Ska ändå göra det ett x antal dagar i veckan, suck!

Får se vad dagen har mer att bjuda på (y)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0