Jag har skaffat mig något att göra (y)

Jajjemen, det var ett tag sen men nu jävlar ska jag umgås med en grabben (lillen) som jag inte har umgåst med på ett väldigt bra tag, nämligen Folke Andersson! :)

Annars har jag inte gjort så mycket egebtligen.
Skolan, hem, käkat + kollar top model, alltid lika bra :) Jajuste, jag har även städat lite grann för jag blev less på att mina kläder låg lite här och där så det var nog det första jag gjorde innan jag kom hem ifrån skolan. Sedan har jag ju lärt mig en del av River flows in you och det är ju den som jag ska klara innan påsk, dags att sätta fart då ;) Nä men jag ska nog klarar den! + Att det är säkert lättare att spela när man kan alla noter och det är ju något jag inte kan, men scchh! ;) hihi. Men det lär jag ju mig bättre när vi får börja med våra inriktningar, men egentligen så vill jag inte det! Mitt "gäng" splittras bara för att dom gjorde som dom gjorde ifrån början :O fast det var bra gjort tycker jag! (y)

Nä men något stort måste det ju bli innan vi "lämnar" varandra, och vi har våra idéer (y) :) Men nu ska jag hinna göra lite annat innan Folke kommer :)


MUMS! och haha ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0