Tjejmiddag

Nu är det snart dags att åka till Joanna med Rebecka, och Josefine. Det blir säkert jätte trevligt och mysigt tillsammans med allihopa :)

Och jag som inte är helt fixad än, fast jag tar det lugn eftersom att det bara är sockarna som fattas ;) Har försökt få några bra bilder, men det är nästan helt omöjligt, har blivit för kräsen men jag fixade iallafall några som var någolunda bra :) Men när jag klipper mig , färgar håret och fixar mig ordentligt ska det bli bilder som bara den och som hjälp har jag min kära mor och förhoppningsvis har hon några idéer till det hela, alltså till skolavslutningen nu då :)



Du är det vackraste jag vet
Drömmar om dig gör mig så het
Jag tänker på dig dag som natt
Det är för dig jag sjunger min skatt
Du betyder så himla mycket för mig
Du vet att jag, jag älskar dig

Denna låt har jag innanför pannbenet, men den är väl rätt söt och jag börjar tänka på en person som jag inte ens känner ;o men grabben, känn dig träffad ;) förälskad i ett utseende? -hhmm, inte roligt.. Men du så då jävligt bra ut! ;D

Men nu ska jag ta och fixa det sista och så ska jag dra till rebecka en sväng för det är rätt tråkigt hemma alldeles ensam. Juste, glömde att berätta att det blir luleå imorn! :D shoppa loss och bo på hotell, det gillar jag! :) Och med min kära papi, lite bortskämd får jag faktiskt vara, men det livet gillar jag också :)



Nästa inlägg blir nog när jag sitter i jukkas, men nu;
Men nu får ni klara er, puss och kram älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0