sista för kvällen

Nu är det sista för kvällen igen och det är rätt skönt kan jag säga, är som lite trött men ändå sítter jag vaken men det är väl trevligt :) En annan sak som är trevligt är att snacka med Fredrik.

Ja men nu kan jag ta och berätta om min promenad med tobbe och så kan ni få några bilder på köpet :)

Vi var typ ute i 2 timmar, rätt skönt med det härliga vädret också, gillar det skarpt! Och vi gjorde en hel del, gick runt och runt och runt på stan och alla andra små vägar som jag inte brukar gå på men det är väl bra det. Sedan så tog vi och lekte i lekparken, rätt roligt :D Men nu lite bilder


Tobias Keskitalo


Den bjuder jag på (;


- älskar dig vännen!

bjuder även på den med, ser ju ut som vet inte vad men vafan :D

Men nu ska jag börja ta kväll, så ni får ha det bäst och sova gott , puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0