sista för kvällen

Då är jag hemma igen och ensam. Ch kom förbi en sväng och innan det var jag hemma hos min farfar och fick min födelsedagspresent och käkade wienerbröd och drack mjölk, det satt fint som bara det (y) :) Var tvungen att gå dit idag eftersom att dom ska resa utomlands nu imorn eller på onsdag, lycka till där i Turkiet! :)

Annars har jag inte gjort speciellt mycket. Badat en sväng, höll på att somna men morsan ringde och väckte mig, snackade lite om lägenheter så jag tog tag i det och började också kolla efter en lägenhet, hittade jätte fina men jag kan bara välja en och till ett rimligt pris förstås.

Fick även reda på att min pappa kanske får jobb i Australien, i sådär 3år så hoppas du får jobbet, lite synd att det är så långt dit men jag vet att du klarar det, du är en bra talare! You can do it! Annars hade jag ett rätt långt samtal med honom, känns rätt bra när jag inte bråkar med honom längre, han är ju trots allt min pappa.

Kanske skulle sätta igång och packa väskan till imorn, har ju gympa imorn på morgonen, så lite sovmorgon är det ju alltid :) Lite tungt att springa runt sandstensberget, men jag måste klara det på högast 10 minuter tycker jag, så jag måste börja träna för nu på fredag gäller det, då är det coopers test! Och jag tänker klarar det, jag ska inte lägga mig fast det är lite synd att vi måste springa med alla andra, jag blir som stressad.

Märker direkt när jag har umgåsts med bybor att jag börjar använda ordet "som" extra mycket, men det är väl inget fel med det :)


Förlåt för bilden, men vill ha lite andra bilder också :) Nu är det inte länge kvar systeryster ;)

Nä nu får ni ta och klara er och ni ska sova så gott, puss och kram kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0