240510, sista för kvällen

Hej nu sitter jag här framför datan eller ja det har jag gjort ett bra tag nu eftersom att jag har renskrivit mitt SO arbete och det tog sina timmar men nu är jag äntligen klar med det och den ska in imorn, vilken tur! :) Det är otroligt skönt kan jag säga och så spöregnar det ute och jag har lust att dra och dansa, det hade varit skönt och roligt! :D Men Ch skriver att det snöar också och då är frågan, vart fan tog sommaren vägen?! ;o Hatar Kiruna.. Hoppas att vi slipper snön till skolavslutningen och får en strålande sol :)

Off måste dra och duscha också, och så måste jag ta och bädda sängen eftersom att jag kan sova där nu eftersom att min mormor har tvättat mina sängkläder och det andra jag behöver för att kunna sova :) Herregud vad tiden har gått snabbt, känns som att jag nyss har vaknat och juste, höll på att försova mig men tack att jag fick en extra väckning. Och en annan sak som var otroligt var att vi hade vikarie idag på SOn och det var grymt skönt, tiden bara flög förbi och så detw bästa, vi slapp ingrid :D

Lite drygt när jag har haft SOn att göra hela dagarna så att jag inte har hunnit blogga, men nu är det över och jag är nog fri resten av veckan och då ska jag passa på att blogga så mycket som möjligt :) och umgås med mina polare, har inte hunnit med det heller, suck.

Men som sagt...


och nu drar jag och duschar så ni får sova gott och ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0