170510

Hej på er alla!

I detta inlägg vill jag börja med att gratta Joanna Kauppi, Amanda Lantto, Sanna Nilden, Mina Göransson och Amanda Hägg, hoppas ni alla får en toppen dag idag, GRATTIS! :) 

Nu sitter jag i ett datagrupprum men några stycken, väldigt intressant eller så inte..

Sitter bara och försöker fördriva tiden tills svenskan ska börja och sedan få gå hem. Nyss har vi haft typ 2 timmars hål och det är inte roligt, men jag tog och gjorde lite nytta, jag var till syslöjden och vävde klart allting, skönt att slippa det nu. Började även att virka men det gick ju som det gick och jag fattade inte så mycket och jag fick ingen hjälp så det sket sig, så istället började jag med min ask, hann däremot inte så långt men skit samma, fast ändå inte.

Jaa, idag ska jag ta och göra klart NO:n och en del på SO:n sedan ska jag ut och umgås med Tobias Keskitalo, trevlig kille det.

Tyvärr så blir det ingen bild i detta inlägg eftersom att jag inte har någon datamus, suck. Hatar skolan ibland. Och snart, äntligen börjar svenskan så att jag sedan kan få gå hem i solen och ha det härligt! Tror jag ska ta och åka till jukkas någon dag, måste bara höra med farsan om min klänning har kommit och när jag åker dit så tar jag med räkningen (y) han har ju lovat att betala den så, haha DUKTIGT SANDRA!! not. Det gick nästan iallafall ;)

Aja nu ska jag försöka avsluta detta innan jag börjar, lär ju säkert skriva ett inlägg när jag kommer hem och jag lovar er en bild! Men nu får ni klara er och ha det bäst, puss och kram kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0