nu är det sista ;)

haha kan aldrig riktigt bestämma mig om när den sista är idag men det spelar ingen roll, men iallafall så hamnade jag hemma hos ch. Hemma hos ch händer det inte speciellt mycket förutom att de sitter och spelar, ja, det är sebbe asp och pegu(?) och ch förstås, haha dumma ungar sitter och spelar något mario spel och alla sitter fast i tv:en, haha ;)

Ja, annars så var det kallt ute när jag gick hit, och fan vad jag längtar efter en säng, så damn trött ;o ;D
Men snart får man en säng för natten och då blir fan jag en nöjd f15 (;  men jag ska även skriva på den andra bloggen så ni får klara er nu :) men det är bara att kolla in och jämföra hur den andra ser ut så ser ni ju vilken blogg jag värde sätter mest, såklart denna, älskar ju er!

Men ha det bäst och sovgott puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0