220310

God kväll kära läsare!

har inte hunnit skriva idag, dels för att jag stack till gymmet efter skolan, sedan kom jag hem, hann bara käka och sedan drog vi mot lompis för att hälsa på lillkusinen :)<3

Annars har dagen varit som kung! I skolan hade vi hål endast för att vi blev klar med provet så pass fort så jag och rebecka stack till rasthallen och samlade ihop allt kuddar som fanns och la oss, jätte mysigt ;)


Rebecka och våran kuddhög (;


Och fårstås lilla jag då (;

Märker ni kvaliteten på bilderna?
- den med rebecka på är fotad med min mobil medan bilden jag är med på är fotad med hennes,
men det blir bra iallafall! (:


Kan tala om att det var grymt skönt att ligga där och kolla tv i någon timme, och det bästa är ju att jag inte alls är trött fast jag borde det, somnade först vid 4 (?) men huvudsaken att jag klarar mig igenom dagen så är det the greatest ;)

Ja, sedan blev det gymmet, var tvungen att gå hem, packa kläderna och sedan gå till nautilus, tur att det inte är långt :)
När vi typ var klar så kom Mange och Hento dit och tränade och helt plötsligt fårgade mange "vad har du gjort med örat?" (eller något i den stilen) och jag tänkte, "va? är det typ rött eller något åt det hållet" men det var bara att jag hade 5 öronhängen i och han visste inte ens om det fast än jag har haft lika många sen vi var tillsammans x)
Haha, snacka om panik där ett tag (;
Tog och duschade och åkte hem eftersom att vi fick skjuts och sedan så kom mormor hem och sa att hon skulle förbi ole så jag följde ju såklart med (:

~~~~~~~

Andra saker har även börjat sken och jag är rädd för framtiden, hur jag ska gör med dig, jag älskar dig verkligen men jag vet om att jag ska följa min dröm och då lämnar jag allt och sticker. Off det är synd att man ska bli förälskad och i just en som dig, för snacka om helt underbar!

~~~~~~~

Men nu ska jag börja ordna mig för sängen och imorn består dagen av att plugga och ska säkert till gymmet direkt efter skolan så men det hinner jag lugnt för att jag slutar 5 över 12 imorn och det är så jäkla nice!!
Men ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0