taggad!

Aahh rubriken passar så enormt in på hur jag känner för Kirunafestivalen just nu! :D Är taggad som bara den och så går dagarna mer segt än någonsin.. Något mer som är ivägen just nu är om jag verkligen har skjuts till Kiruna, alltså jag vet att det fixar sig på något sätt men jag hoppas ju på att Örjan får en körning till Kiruna så att jag slipper åka med någon annan till typ luleå eller piteå och sedan åka tåg därifrån. Off, hatar när jag inte får klara besked direkt. Får förhoppningsvis svar om han får en körning upp imorn (idag) eller på tisdag. Eller så åker vi redan imorn om jag har tur! :D

ÅÅH finns så många planer i helg! :)
Har fått en sovplats, middag med girlsen, party, party, träffa syrran + farsan och framförallt, träffa vännerna! :D

Juste, det är inte enbart jag som ska på kf härifrån trakten (ljunga, fränsta) syrran är redan där, sedan ska jag upp men nu imorn åker Felicia Wikholm till Kiruna och ska garanterat vara med syrran i jukkas och med henne på kf. :) Haha, pratade nuligen med farsan om biljetten och han skulle kirra den. Men annars så sa han att om syrran eller Felicia ser mig full inne på området så ska han ta hem mig eller åtminstone slänga ut mig ifrån området, fast det roliga är ju att jag får dricka för honom bara för att han kan lita på mig och jag har inte tänkt göra något dumt, nej inte alls ;)



Kanske måste stanna hemma hela dagen imorn eftersom att både jag och min mamma tror att min lillebror Jimmy kommer att få vattenkopper och jag har ju turen på mig sida att jag redan haft det och just därför är jag immun mot det :p så nu kan ingenting stoppa mig ifrån resan upp! :D

Aja mer har jag inte att skriva om, så ni får ha det bäst och sova gott, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0