nattinatt!

Sista för kvällen eller om jag ska vara exakt, sista för natten :)

Avslutade ganska nyligen ett samtal med Christian och nu börjar det bli dags för mig att sova för mig också :) Har varit rätt trött och seg hela dagen men det är väl för att jag fortfarande är lite sjuk för så fort jag anstränger mig så blir det varmt som satan! ;o

Det blev inte så mycket bad idag för vi drog till kiosken för att köpa glass och sedan skulle vi dra hem för att käka och då började det regna :S Så vi fick hitta på annat så vi har suttit och spelat och sedan har jag och syrran kollat full frys, rätt rolig fast jag har redan sett alla när jag var hos raringen :) Sedan bakade jag cheesecake och jag kan lova att det är super god! :D När den var klar stack jag ut med Zita på en promenad.

Har märkt att nästan alla här i Ljungaverk hälsar när man går förbi eller åker förbi, rätt trevligt men ändå skumt x)

Aja ingen bild och nu är jag trött så godnatt bloggen! :)
Blir det dåligt väder imorn så bloggar jag säkert lite mer än vad jag har gjort dom senaste dagarna, men det lär ni ju märka imorn :) Men nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0