22 Januari 2010

Hej ni underbara!

Snacka om urtrist kväll.... äntill! Snart måste ju något hända annars så tänker jag hitta på något alldeles själv fast det blir nog trist så jag drar med mig lite folk, höhö. Off det är tungt utan dig och ännu värre att jag vet att det inte bara är att gå till dig för att det är typ 100mil kanske mer också.. illa, jag saknar dig raring!

Nu ikväll har jag varit med Thor, Jennifer, Jenny och mormor (y) och innan det så var jag, Rebecka och Amanda med Martin och Johan, trevligt, vi badade. Innan det var det skola allt sög inklusive idrotten eftersom att man är förkyld och jag fick dom som bara står och kollar på bollen och det var basket! FANFAN, irriterande!

Karatefylla, yihaa! Om det vore så väl men så inte, valborg nästa isåfall.

Jag är fan orolig över min kära mor! Eftersom att Örjan är med och han har sina problem när det gäller alkohol och så åker dom båt och vad som helst kan ju hända.. Nä skärpning! Ni klarar det, iallafall du mamma! Om han nu gör något eller dummar sig så åker han fast i båten (y) och ni är nära land så jag behöver inte vara så orolig. Ha det bra och hoppas på en rolig helg, detta behöver du verkligen efter allt jobbande! Älskar och saknar dig mamma!

Nu ska jag dra med Rebecka någonstans, kanske göra stan osäker (y) höhö så ha det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0