030110

Hej där!

Lite halv seg dag men jag har hunnit med lite iallafall bland annat så har jag varit i Östersund och lämnat mina yngre syskon där och fikat och bara varit allmänt pratglad eller iallafall vissa av oss, haha! Sen for vi hemåt och kom hem där kring 10 (?) och nästan det första jag gjorde var att ladda ner en film som familjen + Felicia kunde se och beröm fick man för ett bra filmval så jag är rätt nöjd för den var bra fast jag redan hade sett den med Mange engång tidigare. Haha mamma försökte göra sina räkor extra starka men hon misslyckades för att vi inte hade kryddor påstod hon iallafall men vem vet? ;) Men vi hade det mysigt iallafall och nu sitter jag här i sängen med datorn i famnen.

Städningen blev inte av idag bara för att jag följde med till Östersund men nya tag idag då. Jajuste! Innan jag glömmer, jag har köpt en Bj's <3! Och jag fattar inte att ingen här nere i fränstaområdet vet vad det är, det är ju otroligt och det som är så gott och en favorit av mig men snart är det slut med det med och börja träna ordentligt och käka nyttigare iallafall, ja, jag vet! Jag börjar nu när jag kommer "hem" till stan med allt det, det blir nog bra.

Men nu ska jag göra lite annat innan jag ska sova och jag kanske hinner skriva ett till inlägg innan jag somnar men har det bäst, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0