7 Februari 2010

Ett kort inlägg nu innan maten är klar :)

Kom nyss tillbaka till datorn eftersom att jag inte har något bättre för mig -.- men jag ska se ljust på saken och berätta om att både idag och igår har/ska vi käka fantastiskt god mat! Vilket är bra tycker jag :) Plus att snart kan jag dra ut och umgås men innan det måste jag käka och fixa frillan, alltså få bort dom underbara lockarna, höhö.

Allt är också redan klart för imorgon dagen, kläder och sånt så att jag kan sova extra länge om jag nu klarar av det (suck) vill inte ha hosta något mer! Fuckshit Shitfuck!

Jag kan även meddela att jag snart ska köpa nya skor som är lila(!!) älskar färgen :) har kollat in dom extremt mycket så denna månad får morsan slänga över lite cash så att jag klarar mig finfint! Men jag ska inte berätta här till vad utan det är endast för henne, och så säger jag puss på dig mamma ;* haha nu fixar vi skorna eller ja, jag fixar det! :)

To ten million fireflies
I'm weird 'cause I hate goodbyes
I got misty eyes as they said farewell

But goodbye, haha puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0