130210

Hej ni söta!

Idag har en del saker hänt, mer än beräknat.
Dagen började med att man vaknade tidigare än tänkt och efter något timmer så stack jag, mormor, Jennifer och Loffe till marknaden för att kolla vad som fanns där men allt är detsamma som vanligt. Vi köpte munkar och det kan jag säga att det var ett plus så efter det stack vi hem till Loffe för att käka dom och bara vara social, vi satt säkert där i någon timme(?) sedan drog vi till gammelmormor och gjorde henne sällskap en stund men jag tröttnade på det så jag och Jennifer drog till ica för att hon skulle köpa nötter, vilken nöt ;) haha nä skojja. Sedan kom mormor och hämtade oss på folkan och sen får vi hemåt. Sedan har vi käkat kebab och det var grymt gott! Efter någon timme så stack mormor på något på malmia och efter någon timme så kom Thor hit så att jag och Jennifer ska vara barnvakt hela natten. När han kom så vart det full rulle men han är så söt(!!) Men efter någon timme så skulle han visst sova så det var bara att fixa han i ordning för sängen men det roliga var att jag och Jennifer var tvungen att ligga där bredvid honom så att han inte skulle springa omkring. Och nu sover han och jag sitter iallafall här och skriver om dagen så har varit rätt så bra :)

Imorgon är det alla hjärtansdag och den tänker jag tillbringa med någon speciell men med vem säger jag inte ;) min lilla hemlighet till er. Det enda jag vet är att jag längtar som bara den och att det kommer bli grymt mysigt!
- You're my angel..   ..feels like heaven when you take me in your arms.

Men nu ska jag göra annat :) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0