Tåg tjej?

Snacka om att jag har börjat åka tåg hem till Sundsvall. Rätt skönt att åka x2000 ändå, finns inte i Kiruna så det är ju en sak jag har att skryta om ;-) nä men hade jag haft pengar som en idiot så skulle jag vara som kissie och åka taxi hit och dit, allt hade varit mycket lättare den vägen :) men alla får ju drömma. Är påväg hem ifrån morsan, har ju firat min lillasyster som bara blir äldre och äldre och så har hon vuxit om mig, hon är någon centimeter längre än mig men det stör mig faktiskt inte och det är ju bra det, jag gillar min längd :) fast imorn ska jag testa på klackar i skolan och bli någon centimeter längre ;-) men jag är typ en av dom kortaste i klassen, okej, det finns kortare men jag är en av dom + att dom jag umgås med är MYCKET längre än mig :-o men det är dom flesta så shit the same :) nu kan jag börja med nedräkningen till att Martin ska komma, åh det kommer att bli så roligt :-d hoppas på bra väder också :) men nu där ni klara er tills jag kommer hem så hare king, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0