Starkare av ett problem

Natten tog jag mig igenom utan några problem, men det var värre när jag la mig, när allting blev tyst och tankarna kom. Det enda jag har i huvudet nu är att jag har ångest och att vi bevisade att alla andra hade rätt.

-oofff! Ffuck kärlek.

Won't look back,
When I say goodbye.
I'm gonna leave this a hole behind me,
Gonna take what's mine tonight.
Because every wasted day becomes a wasted chance.
You're gonna wake up feeling sorry,
Because life wont wait,
I guess it's up to you.
 


~~~~~~~~~

Över till annat så var jag extremt snabb idag, det är lite mindre än en timme tills jag börjar. Kan se en sak positivt och det är ju att jag slipper gå ensam till skolan för Thimmy kommer att möta upp mig eller jag ska stå och vänta på honom utanför för han kommer med bussen och han går den här vägen. Lite jobbigt att gå till 4 på en fredag, hatar det verkligen! Kan ju alltid hoppas på en ändring och förhoppningsvis så är inte blockschemat så himla jobbigt som det ser ut. Många förhoppningar märker jag men det känns nästan som att jag är chanslös i världen men ändå var världens krafter!

Idag ska jag åka till Ljungaverk för att jag ska vara barnvakt åt mina syskon hela helgen, det kan ju vara roligt fast då väntar ett jobbigt jobb tills när jag kommer hem för jag måste verkligen städa här i lägenheten, kläder överallt och sand i hallen, nä det fixar jag nästa vecka och en sak som händer till nästa vecka är att Martin Forss kommer till staden Sundsvall för att bo hos mig, åh det kommer att bli så roligt :) Längtar så enormt!

Men nu får ni klara er för jag ska ta och plocka ihop smutskläder som jag ska ta med till morsan så att jag får lite rena kläder det är ju alltid ett plus ifall jag hade behövt något av det som ligger i den lila plastpåsen, snygg tvättkorg (y)

Så hare bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0