läääängtar!

Nu är det bara några få timmar kvar tills jag ska sätta mig på tåget som ska rulla mot Kiruna, YEEEES, jag fick åka och jag är sååå lycklig :D

Kommer fram typ 2 imorn om tåget inte blir försenat fast det bör det nog inte göra :) Och jag vet precis vad jag ska göra när jag kommer fram, rätt skönt att veta det fast jag har inte sagt till någon att jag kommer eller jo, till Christian förstås :) Så imorn när jag är framme ska jag ta och ringa någon/några, det kommer att bli toppen :)

Ååh jag är så lycklig att jag snart ska få träffa min älskade Christian, fast jag kommer till stan på söndag och han kommer väl på måndag eller tisdag(?) det vet jag inte ännu men under dom dagarna kan jag faktiskt umgås med vänner som jag saknar! :) Måste hinna umgås med Rebecka också innan hon flyttar för jag tror inte hon har hunnit lämnat staden än (y) Sedan finns det många jag vill träffa, åh så roligt! Fast det bästa är att jag får träffa Christian! 
 
Sådär ja! Kommer ett inlägg snart :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0