Jävla humörsvängningar, blir så less, ...

Jävla humörsvängningar, blir så less, tycker helgen ska ta slut så att jag kan åka hem igen. Och jag vill aldrig mer vik bjurholm iallafall, men måste dit och hämta mina grejer och sedan tänker jag tvinga farsan att vi ska sova hos anders. Livet har sina tunga dagar också och jag har nog nästan kommit till den värsta.. Nä sundsvall blir nog bäst, umeå är väl inte den bästa staden som jag trodde. Hittar typ ingenting man vill ha. aja, har iallafall hittat 3 linnen och ett par leggins, lite nöjd kan man ju var. Och annars så får jag och farsan hitta en klänning påväg till stan, i luleå. Och det är ju toppen (y) Men nu ska jag göra annat, ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0