dagen är fortfarande den 15april

lite väl sent kom jag hem märkte jag och en sak till, inlägget kommer inte in just idag men det gör nog inget, för ni ser väl min rubrik ;)

iallafall så har min dag gått ut på att umgås och tränat.
Direkt efter skolan så stack jag till gymmet med rebecka, eller dirket efter showen. Men på gymmet körde vi endast kondition i en timme, skönt var det och vi har bestämt att vi ska göra det minst en gång i veckan, och det är ju bra, måste ju träna upp konditionen också :) men jag måste bara säga att jag och rebecka är grymt snygga när vi har hk ;)



När vi var på g hem så tog vi och gick förbi rebecka mommo och moffa för att vi tänkte hämta hunden och låna lite krydda men vi fick varken av det med oss. Men vi fick pengar för att köpa kryddan själv (y) .

Men maten blev god och jag är nöjd


jag lovar, maten var mycket godare än vad den ser ut!

Efter maten så stack jag hem för att jag skulle packa, för imorn åker jag till umeå och är borta till på måndag. HÄRLIGT! en massa shopping!

Imorn har vi även nationella i matte och jag är inte taggad ;s men det går nog, har ju sovmorgon så (y)

Sedan kom tobbe och hämtade mig, vi kollade på film och hade vattenkrig fast det var bara han som blev blöt x) cause' I'm cool! ;)

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen fastän man inte får men det skiter jag i nu. Så sovgott, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0