250410

jaja det blev inte att bada idag men det gör inget, bara det sker innan tisdagen :)

har varit och hälsat på gammelmormor, vilket var väl trevligt. fick höra korta berättelser ifrån man var lite och att man liknar farsan och faster, det är väl bra antar jag, får ju massvis av komplimanger hela tiden ;) fast det finns ju även en hel del jobbiga grejer med att nästan alla tycker att man har ett bra utseende, de kommer fram på fylla och tror sig få något, ja rebecka du vet vad jag menar ;) haha.

kanske drar mot jukkas, och vad ska jag göra där då? vakna ännu tidigare bara för att åka buss, vilket ös! -.- eller så inte. nä man jukkas är väl fint på sitt sätt + att jag har grejer hemma hos farsan som jag måste ha. aja ser ju hur jag gör, dagen är ju inte slut än (y) . har en massa SO att göra också, men jag och ingen ork fast jag måste väl bara för att allt ska in imorn (?) - har inte den blekaste faktiskt.. men det fixar jag efter detta inlägg eller så spelar man trög "nä men alltså jag hittade inte svaret", nejnej, jag är inte lat! 
 
en annan sak så har jag lärt mig ännu en bit av en ny låt på keyboard, hurra för mig? tss, nejdå det är bara roligt och snart kanske jag kan hela låten eller så inte x) men det kommer väl en tid i livet då man sitter hemma och håller på att dö av att det är så tråkigt och då är det ju bara att börja spela (y) great, my biggest idea ;)


mitt liv är fullt normalt och jag älskar dig!

snart är maten klar och jag ska fläska or not, måste ju tänka på figuren ;) och beachen 2010!
off det är lite tungt att sluta med glass men jag har klarat mig rätt bra, någongång ibland får man faktiskt ta och köpa en.

min gymtid går ut den 10/5 så någongång där i närheten ska jag förlänga den i en månad så jag slipper sitta rastlös. så det fixar sig och jag har en underbar idé igen kan jag tala om, fast egentligen tänker jag inte tala om det bara för att ingen ska kunna sno den, mohah.

Du är en nolla och jag din idol!
you'll miss me when i'm gone, WOOHA!

men ni ser ju om jag åker till jukkas för då lär jag ju antagligen skriva för jag har ju en dator där också (y)
aah men nu är det så att jag verkligen måste på toa så har slutar detta inlägg, så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0