återupplivad

två hemma dagar och nu känner jag mig som en ny människa igen! imorn ska jag banne mig befinna mig på skolområdet så att jag slipper tappa så mycket. har även en massa jag måste jobba ihop redan nu. och ännu mer när jag reser bort en vecka :)

nu när jag mår betydligt bättre så tänkte jag ta och städa bort det "ytliga" i min lägenhet för det är ingen idé att damma allt nu i veckan för det kommer tillbaka på ungefär 3 sekunder. så allt det där tar jag nästa vecka! :)

snart är det dags att börja packa väskan och sedan fara hem till mamsen för att sätta sig på tåget som tar oss till arlanda och därifrån till Turkiet! snacka om fantastiskt! och därefter är min underbara här och hämtar mig! :) allt kommer bli perfekt!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0