tillbaka och sedan bort

nu har jag inte bloggat på två dagar och det känns verkligen awful! men jag tar skolan i första hand och jag har hållt på med en film analys som tog den mesta tiden av min fritid bara för att jag vill ha det bra. men nu är jag klar med alltihop men dock kommer jag inte kunna skriva på en hel vecka med tanke på att jag kommer åka till Turiket i en vecka som ni vet ;) och sedan kommer Mattias vara här och då kommer det inte heller bli så mycket bloggande för min del men jag ska försöka!

jag gick även hem idag i början av samhällskunskapen bara för att jag måste vila upp mig för jag har nämligen gått och blivit förkyld, suck.. men det hindrar mig inte ifrån att åka till Turkland :)

senare idag blir det middag med Folke, Maja, Isabel och Robin eftersom att Robin fyller år imorn och då ska vi ha en överraskningsfest för honom. dock kommer jag inte vara med hela kvällen eftersom att jag måste åka hem till min mamma idag

ååh vad jag är pepp på att åka! :D

så lycklig är jag just nu!

hoppas ni inte kommer sakna mitt bloggande alltför mycket! men jag kommer ändå sakna det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0