sjuk

på sätt och vis är ju det bra för jag behöver verkligen vila upp mig bara för att jag inte kunde göra det under helgen då Martin var här men jag hade hellre rolgt! :)

har drog för typ en timme sen och det enda jag har gjort är att jag har legat i min säng ända tills för några minuter sen då jag kände att det var dags att duscha. men innan det så testade jag två av mina bikinin och jag måste erkänna att jag ser läcker ut! :D haha. det är toppen att jag har börjat acceptera min kropp för nu vågar jag verkligen leva!

om jag ids så ska jag ta och städa för det ser verkligen stökigt ut och det är oacceptabelt! jag hatar när det ser ut som en ungkarls lya!! tur att Mattias är mer pedant än vad jag är så slipper jag se massa skit överallt när jag till exempel kommer hem ifrån skolan. jag vill kunna vara stolt över mitt hem!


jag räknar även ner till vissa saker som:


12 dagar kvar! (hotellet vi ska bo på i Turkiet)

19 dagar kvar tills jag får träffa Mattias igen! ♥

skönt att dagarna går hyfsat fort íallafall! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0