jag kan knappt bärga mig!

det är endast 5 dagar kvar och det är en helt otrolig men ändå en helt oförklarig känsla som susar omkring i hela kroppen. allt har en förklaring och det är nog därför både jag och min syster är helt exalterade. det kommer bli så otroligt bra! dock så missar jag säkert en massa i skolan men jag jobbar väl ikapp, förhoppningsvis så är det inga problem :)

och när jag är påväg hem ifrån Turkiet så behöver jag inte hänga läpp eftersom att det är Mattias som kommer hämta mig ifrån tågstationen. kanske redan då hämtar jag min lilla katt som kommer bo här hemma hos mig. då blir det jag, Mattias och katten, vilken söt liten familj vi blir! :)

idag blir det att finslipa på låten som vi började spela på idag och det bästa är att jag kan fixa det med tanke på att min keyboard har rätt många "sounds" så jag kommer klarar mig alldeles utmärkt! sedan måste jag läsa om kristendomen som ska vara klar läst till imorn då vi har religion men det tar jag till senare.
egentligen borde jag ta och städa lite smått redan nu så att jag slipper stressa i slutet av veckan. dock har jag tänkt att fixa det på torsdag då jag har tvättstuga. men jag vill ju vara snäll och låta Mattias komma "hem" till ett rent hem :)



PUSS!

Kommentarer
Postat av: m

Du är sååå fin min älskade <3

2011-09-19 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0