fredagar är mer än okej ibland

vakna för en stund sen och nu sitter jag har i min säng och måste gå att duscha bara för att jag luktar killparfym bara för att Martin skulle vara lustig av sig, haha..

kvällen igår var rätt rolig ändå och när jag och Martin skulle ut till stan så mötte vi några andra som var svin trevliga och går på skvadern. det bästa med det hela måste nästan ha varit att dom båda erkände att LS (ledarskap, en linje) inte har varit det bästa valet i deras liv. så helt enkelt helt bortkastat! haha :D och dom är ju 3or så jag borde ju lyssna på dom.

kvällen avslutade jag och Martin med en sväng på seven-eleven för att inhandla chips och dipp och inklusive en glass :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0