allt är nästan klart

jag har städat klart för engångs skull och jag har tillochmed packat ur alla mina kläder som jag hade med till Kiruna och det var senast i somras så det tog ju bara några veckor, haha bra där Sandra!
jag har även tagit och satt allt på plats, alla kläder i garderoben och alla prylar på sin plats, dock tog det ett tag bara för att jag fick en sån stor lust att testa några outfits till utlandsresan, ååh jag vill åka helst imorn! jag är sjukt pepp! och en liten del av min väska är redan packad, hehe.

sedan så har jag duschat, så nu sitter jag här i min lila morgonrock och bloggar lite smått. men jag har inte läst alla sidor som ska vara klar lästa till imorn i samhällskunskap, ids jag eller ska jag skippa det? off jag är så less på att läsa min 10 sidor i böcker som inte väcker mitt intresse.

jag har även snackat med min mor att när hon beställer sin nya baddräkt som hette något speciellt så ska hon även klicka hem en bikini åt mig som jag har valt ut. måste ju ha lite nytt innan jag far iväg! :) + att den inte alls är i min stil men jag gillade den iallafall så jag valde den och jag är nöjd.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0